Arvamus · Tavaline loba

EBA 2017

No nii… esimest korda enda blogi ajaloos kirjutan Eesti Blogiauhindade teemal. Tükk aega mõtlesin, kas räägin sellest või ei, sest viimastel päevadel on taolisi postitusi niivõrd palju. Siiski kuulasin oma südamehäält ning otsustasin, et annan teada, kellele mina oma hääle andsin.

Miks ma ise ei osale EBAl? Ma isegi korraks mõtlesin, et no võiks ennast kirja panna. Arvatavasti oleksin kandideerinud siis elulistes blogis, sest kirjutan kõigest, mida korda saadan ja millest mõtlen. Aga samas hakkasin mõtlema, et ma ju ei ole mingisugune blogija. Just sellel põhjusel, et kirjutan paar korda kuus, sest noh… Paljud asjad lähevad siiski mu isiklikku märkmikusse (isegi sellega pidevalt maas :D) ning vahel unustan üldse ära, et millest kirjutada tahtsin.
Mingi päev lugesin Marimelli blogis postitust ning no, nüüd tagantjärele mõeldes oleks ikkagi võinud ju kandideerida. Nagu Marimell ise oma blogis mainib, siis üritus on ikkagi loodud sellepärast, et inimesed leiaksid veel uusi/põnevaid blogisid, mida lugeda. Uued lugejad on ju alati teretulnud! 🙂 Arvatavasti osalen järgmisel aastal sellel üritusel, sest noh… Mis mul ikka kaotada oleks!

Kellele ma oma hääled andsin? 

ARVAMUSBLOGID – minu hääl läks ebaparlikarp.ee blogile. See on ainukene arvamusblogi, mida vahel loen. Oleneb teemast, millest kirjutatakse. Postitused on paraja pikkusega ning kirjastiil on mõnus.

PERE- JA BEEBIBLOGID – ainuke blogi, mida ma sellest kategooriast loen, on britiblogi.ee. Kahjuks Briti blogi ei osale sellel aastal EBAl. Paari postitust on lugenud lipsuke.com blogist, seega hääl läks talle.

LOOMEBLOGID – kahjuks ei jälgi selle kategooria blogisid. Vahel olen vaadanud miramii.com blogisse ja no, hääl läks just sellele.

KULTUURIBLOGID – selle kategooria blogidest polnud ükski tuttav ning hääl jäi andmata. Eks ma parandan end ning järgmine aasta olen rohkem kursis nende blogidega.

ILU- JA MOEBLOGID – vahel Instagramis surfates vaatan @liisaleetma kontot. Seega hääl läks sinna!

REISIBLOGID – mul oli raske valida kahe blogi vahel, mida loen: liisbett.ee ja susantsik.wordpress.com. Liisbett kirjutab minu lemmikriigis elamisest (kui keegi pole veel aru saanud, siis selleks on Hispaania) ning Susantsik erinevatest reisikogemustest. Hääl läks ikkagi Susantsikule, sest ta kirjutas hiljuti niivõrd põnevalt oma Iraani reisist, et endalgi tekkis huvi seda riiki kunagi külastada.

NOORUKITEBLOGID – Facebookis “Blogipostituste reklaamimise grupis” on mulle silma jäänud blogi nimega marielpahkel.com. Hääl läks tollele!

AASTA UUSTULNUK – loen sellest kategooriast kadrily.ee blogi. Mulle meeldivad inimesed, kes hoolimata igasugustest elu keerdkäikudest suudavad jääda optimistlikuks. Hääl läks just sellele blogile!

MEESTEBLOGID – hääl läks amidahenryteeb.eu blogile, sest mõnel üksikul korral olen sinna sattunud ja täitsa põnevalt kirjutab.

ELULISED BLOGID – kõige raskem valik! Siin on lausa mitu blogi, mida loen: mallukas.com, costany.ee, inloveinljubljana.blogspot.com, kuussidrunit.ee, puhtapime.ee. Paljud kindlasti arvavad, et hääletasin Malluka poolt, kuid ei. Seekord andsin oma hääle Costanyle, sest tundub, et tegemist on armsa ja siira inimesega ning viimasel ajal olen hakanud ka tema vlogisid vaatama Youtubest.

TOIDUBLOGID – kuna ma ise mingisugune eriline kokk ei ole (kõik kõrvetan põhja ning ainukesed toidud, mida oskan teha, on kanawrap ja kanapasta), siis ei ole lugenud/vaadanud selle kategooria blogisid. Seetõttu ei andnudki kellelegi oma häält.

TERVISE- JA TRENNIBLOGID – siin on ka päris mitu blogi, mida loen: fitloora.com, marisjamaailm.ee, iseoledpaks.blogspot.com.ee, v6idan-kaotades.blogspot.com. Kuna ma ise olen Võrust pärit, siis hääl läks Võidan Kaotades blogile. Ja kui aus olla, siis just tema blogi lugedes ja jälgides sain 2016. aastal motivatsiooni selle jaoks, et peaks end käsile võtma ja liigsed kilod ära kaotama.

SPORDIBLOGID – hääl läks katjonok.com blogile, sest vahel olen isegi sinna ära eksinud.

FOTOBLOGID – nii palju kui olen näinud, siis Fotoraat teeb ägedaid fotosid, et tahaks ise ka nende juurde pildistama minna. Hääl läks loomulikult just fotoraat.ee lehele.

VIDEOBLOGID – melu.tv lehel on saade “Ilunurk”, mida vaatan, ja sellega seoses läks hääl selles kategoorias Gerli-Maigreti Ilublogile.

 

Lisa kommentaar

